HTML

Utálok mindent

Amikor eszembe jut valami, amit utálok, azt ide leírom. Kiadom magamból a mérget. Ti pedig nevessetek, vagy gondolkodjatok el rajta.

Friss topikok

Címkék

Archívum

Üdvözlet

2013.01.13. 15:28 utalokmindent

Sziasztok!

Joggal merülhet fel bennetek a kérdés, hogy mi értelme van egy ilyen blognak. Hát, nem sok.

A környezetem szerint néha elég agresszív tudok lenni. Valójában ez nem igaz, csak elég alacsony a tolerancia- és ingerküszöböm. Nagyon könnyen fel tudom húzni magam a legkisebb dolgokon is...

Hogy miért? Mert ilyen vagyok. Emiatt persze sokan nem is szeretnek. De nem vagyok hajlandó kompromisszumot kötni. Mert én úgy szeretnék élni, ahogy azt én elvárom. Olyan környezetben, ahogy azt én elvárom. Ha valami nem tetszik, akkor először felhúzom magam rajta, aztán elgondolkodom, hogyan lehetne jobbá tenni. Ezáltal egyre jobban közeledek a számomra tökéletes környezet felé.

Lesznek itt a blogon jelentősebb és jelentéktelenebb utálatok is.Lesznek hétköznapiak, és biztos lesznek politikai témájúak is. Attól függ, éppen mibe botlok bele. Csemegézzetek, nevessetek, gondolkodjatok.

A Nagy Király

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utalokmindent.blog.hu/api/trackback/id/tr945015739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása